::口調バトン:: FF7

I received this interesting baton from chihaya san.(☆ヮ☆)I’ve copied the rules from her blog and pasted them below.
—————————————————
『口調バトン』→キャラ指定:「ザックス」 で!
絶対に掟は守ること。
1.回された人は、回してくれた人の指定したキャラの口調で日記を書くこと。
2.日記の内容は、普段書くものと同じで構わない。
3.回されたら、何度でもやること。
4.アンカーを突っ走る事は禁止されている。
5.口調がわからなくてもイメージ。一人称もそのキャラのものにすること。
6.これ以外のバトンを貰ったら、その回してくれた人の名前も、キャラなりの呼び方にする。
—————————————————
…Okaaay…I’ve never played FF7 before and my Japanese has been going downhill lately. BUT I’ll give my best! 頑張ります! (@ヮ@;)/

 

「ザックス。10歳(かも)の女から届けました」

このバトンをかわいい子から届けたー☆ シェルクと言うのだ。
OH!人も名前もかわいいィィ!!!(ヤベー、エアリスがこの記事を読んだら殺されるかも…)
39♪シェルクちゃん!

次の任務を待っている。

今日ひまだな~ アンジールはいない。クラウドもいない。あいつらがどこ行ったのだ?!

ま、一人でぼけっとするいけないだね。パソコンで「デジ絵の文法」をみた。

すげぇー!絵師さんはちょう速い!プロだ!一時間にフォトショップで大フォマットの絵を塗ってしまった。
完成の絵は萌え少女だ(恋愛シミュレーシオンゲームのターゲット見たい)。さいこうかわいいわ~vv

Zacks says moe 

絵師の仕事がいいだろう、毎日かわいいものを描く。
俺も絵師になりてぇ~(ソルジャになったなのに)*ボケー*

最近雑誌とか漫画とか読みたい。調べることがあるんだ。AMZN店で買い物に行ってみた。
いっけね!俺が13冊本を買ってしまった。(倒産)
次にアンジールからクレジットカードを借りような。

THe EnD

I must thank chihaya san for her invaluable assistance and for giving me the opportunity to use the macho”だ”and”だろ”. とても 楽しかったですよ!I had a lot of fun with this entry.(and a lot of practice with Japanese composition*汗*)

And the next person I’d like to pass this baton to is … the same person whom I got the baton from…

chihaya san! 「ヴィン」でお願いします!m(_ _)m

Advertisements

2 Comments

Filed under Personally exposed, The Funny and the weird

2 responses to “::口調バトン:: FF7

  1. きゃぁぁぁー!!!Arzenさん(▽≦)/ ザックス口調かなり面白いですー!ありがとうございますー!
    ザックス絵もかなりMOEです、最高です!(大興奮)
    うぉぉーバトン回して良かったー♪I’m glad! Thank’s for Arzen(#w#)

    「ヴィン」了解しましたーv

  2. よかったー
    ちはやさんのサポートで、この記事ができました。本当にありがとうございます!(^ヮ^*)

    やった!!!ヴィンお楽しみに待ってますvvv

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s